czwartek, 27 czerwca 2013

Mój świat broszek z filcu organzy i satyny.

Dla odmiany postanowiłam zrobić coś innego niż opaski , a że kupiłam ostatnio zapięcia broszkowe to padło na broszki :)
Dodatkowo wszystkie maja doklejone gumki, przez co można nimi zdobić także nasze fryzury:)

Przedstawiam Wam efekty dwóch dni mojej pracy.



1.Połączenie organzy w rożnych kolorach z aplikacjami z satynowej wstążki.


Broszki z organzy i satynowej wstażki

Biała broszka z miętowym akcentem.

Broszka z satynowych wstażek

Broszka z białego tiulu i czarnej wstążki z dodatkiem różu.

Broszka z ozdobnym buzikiem

Intensywna fuksja z zielonym dodatkiem

Broszka z organzy i satyny

Jak wykonać taki satynowy kwiatek zobaczysz w moich inspiracjach

Broszi maja brzegi zabezpieczone przed strzępieniem.



2.Proste i klasyczne broszki z filcu.
Duży wybór kolorystyczny pozwala dowolnie łączyć ze sobą kwiatki,tworząc unikatowe ozdoby.
Wszystkie maja doklejone gumki.




Poszłam jeszcze dalej i z tych kwiatków można także stworzyć fajne opaski dopinając je do ozdobnej lamówki.

Lena za pomocą małego przekupstwa zgodziła się pozować mamie:)

Opaska z jednym filcowym kwiatkiem.

Opaska z dwoma kwiatkami z filcu.


Przy trzech kwiatkach już jej się nudziło :)






I jak Wam się podoba??
Pozdrawiam i czekam na opinie buziaki:*




2 komentarze:

  1. ŚLICZNOŚCI:-) ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG PO WYRÓŻNIENIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz bardzo pomysłowe rzeczy, opaski są super, a Twoja modelka to sama słodycz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń