poniedziałek, 6 stycznia 2014

Szydełkowe wzory,ściegi i inspiracje.

Cześć kochani.

Znacznie rozwinęłam post o "Magii szydełka"

Właśnie dodałam ponad 60 inspiracji, szydełkowych wzorów i ściegów.

Jeżeli interesuje Was ten temat to na pewno znajdziecie tam coś dla siebie.

Śliczne ozdoby do domu,szydełkowe pokrowce, koce,biżuterię,szale,pojemniczki czy torebki, znajdziecie tam wszystko :)

Oto bezpośredni link:


Szydełkowe inspiracje.


Zapraszam Was serdecznie i życzę miło spędzonych wieczorów z szydełkiem :)

5 komentarzy:

  1. Takie szydełkowanie to mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. eh, cuda me niedoścignione... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy da się zrobić

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, ja się chyba z szydełkiem nie pokocham nigdy :(
    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpieszczasz nas! :) Wielkie dzięki za tyle inspiracji i już lecę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń